Sabrak, Hego Tunisiako alabak, aita meatzari eta ama alfabetatu gabea duenak, hiriburura joan nahi du bere ikasketekin jarraitzeko. Gau batez, bere herrian, azterketa bat prestatu ondoren, estutzen eta kezkatzen duen amesgaizto batek asaldatuta esnatuko da. Lokamutsean, bere burua emakumeentzako ghetto batean harrapatuta dakusa, emakumeen etorkizuna erabakita dagoen leku batean. Amesgaiztoa errepikatu egingo zaio baina, oraingo honetan, urteetan jasandako estutasunak eta debekuak atzean uztea erabakiko du; agian horrela bere iritzia kontuan hartu gabe, erabakitako etorkizunetik ihes egin ahal izango du.