Liliak bere senarraren heriotzaren ondoren bizimodu gogaikarria darama, hura gurtzen baitzuen, eta aldi oro gogoan baitauka. Bere kezka nagusia Salma bere alabaren heziketa da eta etxea gobernatzea. Telebista dauka denbora-pasa bakartzat. Baina bizitza zeharo aldatuko zaio, kabareteko musikari batekin dabilen bere alabaren ildotik, mundu berri eta ezin susmatuzko bat ezagutuko baitu, leku horretan dantzari gisa jarduteko aukera eskaintzen diotenean.