Zinema arabiar berriaren historia kontatzen du dokumental honek, pelikula hau filmatu zen garaian hogei urteko ibilbidea zuena, eta egile esanguratsuenak aurkezten dizkigu euren lan nagusienen laburpen zabalekin batera, mundu arabiarra astindu zuten gertakarien eta lan horien arteko lotura agerian jarriz. Zinema arabiar berriak oso testuinguru zailean garatu behar izan zuen, garaiko gobernuen presiopean eta gainezka zegoen film inportatuen merkatu baten mugen artean harrapatuta.