Maroko, 1981, Ramadan hilabetea. Bere senarraren atxilotzearen ondotik, Aminak Meknesko hiria utzi beharra dauka, Mehdi zazpi urteko semeaz, Ahmed bere aitaginarrebaren etxean bizitzeko, Atlasko bihotzean galdutako herriska galdu batean. Mutikoa ikasle ezin hobea da, trakets samarra agian, eta gelako lehenengoei dagokien ohorea bereganatuko du: egunero maisuaren aulkia eramatea. Mehdik bere aita Frantziara lanera joan zela uste du, eta ama eta aitonak egia sekretupean gordetzen dute umea babestearren.