Abdelwahed, Casablancako eskualdeko nekazari gazte batek Frantziara alde egitea du amets bere herrialdeko pobrezia eta usadioak atzean uzteko. Halima bere ama, indar eredugarriko pertsonaia dena, beldur da bere seme zaharrenak, aitaren heriotzaz geroztik familia-buru denak, bere ametsa gauzatuko ote duen.