Bere emaztearen hilobiaren gainean hil nahi duen hirurogei urteko gizon baten eta bakarrik eskutitz bidez ezagutzen duen bere amaren bila dabilen hogeita hamar urteko gazte baten arteko adiskidantzaren istorioa. Bidean topo egingo dute eta euren bizitza atzean utzita Maroko zeharkatzera bultzatu dituen itxaropenez eta ametsez beteriko bidaia bakarzale berean abiatuko dira. Hala autobusez nola moto sidekardunez, norbere nortasunaren bila jardungo dute elkarrekin.