Nadia, Frantziara emigratutako neska marokoar gaztea, Paristik Fezera itzuliko da hilzorian dagoen bere aita ikustera. Hileta bitartean, biziki hunkituko du Karinaren ahotsak Korana ozen irakurtzen entzuten duenean. Lagun minak egingo dira eta hildakoaren jauregia emakume musulmanentzako aterpe bihurtzea erabakiko dute.