Marokoko lurraldean Badisko gotorleku espainiarraren gerizpera dagoen arrantzale herriska. Casablancako irakasle batek harako lekualdatzea eskatzen du bere emaztea hobeto zelatatzeko, haren fideltasunik ezaz susmatzen baitu. Touria, irakaslearen emaztea, arrantzale baten alabaren adiskide egingo da, Moïrana, goarnizioneko soldadu espainiar batekin harremanak dituena. Moïraren ama espainiarra zen eta duela hamabost urte alde egin zuen. Zurrumurruak eta jakingurak inguratuta bizi dira Touria eta Moïra, bi gizon jeloskor eta menderatzaileen azpian. Mundu nahasi horretan harrapatuta daudenez, emakume biak nola edo hala ihes egiten saiatuko dira.