Fred argazkilari frantsesa Tunisiako kostaldeko hiri batera iritsi da adin eta genero guztietako turistei euren gorputzak eskaintzen dizkieten ?bezness? izeneko gizonezko gazteen inguruko erreportaje bat egitera. Mundu horretan, irudiak ateratzea eraso bat denez, Fredek Tunisia utzi eta Europara alde egin nahi duen Roufaren babespean bizi beharko du. Roufak bere egoeraren kontraesanak jasango ditu, arabiar tradizioa eta bere prostituzio-bizimoduaren artean harrapatuta dago: oso irekia da bere bezeroekin, baina oso errepresiogilea bere senitarteko, eta bereziki, bere emaztegaiarekin. Tradizioaren eta modernitatearen arteko borroka bortitza ere bada, Ekialde eta Mendebalde artekoa, turismoaren ondorio onuragarri eta kaltegarrien artekoa.