Noura hamabi urteko mutikoak, Tunisiako hiri zaharreko Halfaouine auzoko hammam-era (bainu publikoa) laguntzen du bere ama. Bere pubertaro sortu berrian gizonezkoen munduaren eta oraindik nolabait babesten duten emakumezkoenaren artean ezbaian dago, bere sexualitateaz ohartzen den bitartean. Dagoeneko ez da ume bat, eta horregatik ez diote emakumeen bainuetan sartzen utziko, baina oraindik ez da heldua ere, eta ez diote ?gizonezkoen kontuetan? muturra sartzen utziko. Noura bakarrik sentitzen da haurtzarotik nerabezarorako igarotze zail horretan.