Eguneroko bizitzaren zailtasun jasanezina gaur egungo Aljerian. Inolako alternatibarik ez duen hogeita hamar urte inguruko gazte piloaren ezintasuna eta etengabeko itxarotea, ez baitute ez orainik, ez etorkizunik, ez lanik, ezta Aljerian bizitza sentimental baketsu bat eramateko aukerarik ere. Aljerreko Bab El Oued bezalako auzunetan bizi dira, eta euren haserrea eta etsipena askatzen dute kameren aurrean. Euria ari du eta hiria ilun dago. Jomugarik ez duen auto batean doaz. Bertan gelditzen dira. Bisarik gabe ez dago inora joaterik.