Zouinak 1974an Aljeria bere jaioterria uzten du bere hiru seme-alaba eta bere amaginarreba menderatzailearekin Frantzian bere senarrarekin elkartzeko, zeina azken hamar urteetan bertan bizi eta lanean aritu den. Frantses gobernuak une horretan bere inmigrazio-politika bigundu du Frantzian lanean diharduten aljeriarrak euren familiekin elkar daitezen. Zouinak bere betiko etxea utzi beharragatik duen tristura aurpegi txarra jartzen dioten bizilagun frantsesek gaizki hartzen dutenean areagotu egingo da, eta batik bat bere senarrak haren aginduak ez betetzeagatik jipoitzen duenean. Auzoan beste aljeriar familia bat badela jakiten du orduan, eta haien bila doa, etxetik baimenik gabe atera dela jakitean bere senarra eta amaginarreba sutan jarriko direla jakin arren.