1962an Aljeriak independentzia lortu eta gero, bertan geratzea erabaki zuen ?oin beltza? da Jean Sénac poeta homosexuala. Hamar urte geroago, erregimenaren poliziak gertutik zelatatzen du. Herrialdean zehar ematen dituen poesia-errezitaldiek jende asko erakartzen dute eta ?Poésie sur tous les fronts? bere irratsaioak oso harrera ona du gazte jendearen artean. Hamid eta Belkacem ikasleek antzerki-lan bat aurkeztuko dute Aljeriako Antzerki Jaialdi Nazionalean, baina kanporatu egingo dituzte frantsesez antzeztu dutela aitzakia erabiliz. Haatik, Jean Sénacek zorionak emango dizkie, euren etsipena arinduz, eta orduz geroztik poetaren lagun eginik, Aljeriako kultur askatasunaren aldeko haren borrokaren gertuko lekuko izango dira, baita honen hilketarena ere, 1973ko abuztuko gau batez gertatua. Hamid-i leporatuko dioten hilketa.