Aljeriatik 700 kilometrora dagoen Saharako basamortuan galdutako oasi bat. Oraindik garai bateko errituen arabera bizi den gizarte bat. Egunean behin pasatzen den autobusa da hiriarekin duten lotura bakarra. Moussa, jaiotzez maingua dena, Zineb bere arrebarekin bertan bizi da. Bien artean gerrak suntsitutako familia-zelula bat berreraiki nahian dabiltza. Haurtzaroko garai idilikoen ametsa da familia, gurasoek ardura guztiak bere gain hartzen zituzten sasoi haiek. Moussa autonomoa da erabat, besorik ez duen arren; alabaina, bere arrebak eztiro zaindu dezan gustukoa du oso. Zineb, bere aldetik, ez da ezkontzak ekarriko liokeen mundu berriari aurre egitera ausartzen.