Aïcha 18 urte zituela ezkondu zen Saïdekin eta Djerba-n bizi da, tunisiar uharte batean. Bere anaien moduan, Saïdek hiriburuan urteko hamaika hilabete ematen ditu lanean eta bere emaztea Djerban uzten du bere amaren begiradapean, usadio zaharrari jarraituz. Djerbako emakume gehienak ia urte osoa bakarrik igarotzen dute, eta gizonezkoak herrira itzultzen den hilabete bakar horri ?gizonezkoen aroa? esaten diote. Eztei gauetik bertatik, Aïchak usadio hori hausteko gogoa adierazi du, Saïdekin hiriburura joan eta bertan beti harekin bizi nahi baitu, baina Saïdek ezetz esaten dio behin eta berriz. Aïchak tapiz eder batzuk ehotzen ditu eta bidaiarako behar adina diru ateratzeko saldu nahi dituela dio. Saïdek baiezkoa emango dio azkenean, baina baldintza batez: neskak haur bat eduki beharko du.