Zarzis, Djerbarekin batera, turistentzako paradisua da. Ondo zaindutako hotelak, igerilekuak, palmondoak, itsasoa eta hondartza itzela, guztia atsedenaldirako aproposa. Eguzkiak dirdir egiten du eta umeak pozik daude, udatiarrak argazkiak ateratzen dituzte edo bertakoek atera diezaizkieten eskatzen dute. Den-dena liburuxka turistikoetan bezalakoa da, baina Zarzisek badu beste aurpegi bat: Europa Erdialdeko turista-taldeentzako ezkutua dagoena. Bere dokumentalean, Mohamed Zranek normalean ikusten eta aditzen ez direnen ametsak eta desioak kontatzen ditu. Umeak, arrantzaleak, emakumeak, gazteak eta baita meskita-zaintzaileak ere, errealizadoreari euren bizitzez eta itxaropenez hitz egiten diote.