Bab El-Oued, Aljeriako auzo herrikoietako bateko gaztea da Omar. Berak kontatzen digunez, ez daukate tokirik etxean, sendi osoak gela berean egiten du lo. Bulegari gisa duen enplegua aspergarria da oso. Bere lagunen zaletasun berak ditu, futbola, hondartza, indiar eta egiptoar filmak, kaleko gau-festak... eta neskekiko obsesioa. Baina lagun batek bigarren eskuko magnetofono bat saldu eta Selmaren ahotsa zinta batean entzuten duenean, bere mundua guztiz irauliko da.