Akzioa Aljerian gertatzen da islamisten indarkeriazko urteetan. Rachida irakaslea da Aljerreko auzo txiro bateko eskolan eta ez du janzten fundamentalistek inposatu nahi duten beloa. Goiz batez, lanera dihoala estremista batzuk bahitu egingo dute, tartean bere ikasle izandako bat dagoela. Eskolan lehergailu bat jar dezala eskatzen diote, baina neskak ezetz esaten die. Buruzagiak, suturik, tiro egiten dio sabelean eta gero ihesi doaz, neska odolustutzen utzita. Rachidak ozta-ozta salbatuko du bizitza eta Aljerretik Yasmina lankidearen herrira joango da, hark utzi dion etxean babestera. Bertara amarekin joango da, dibortziatua dela eta hau ere zoritxarrean eroritako emakumea baita. Rachidak irakasle lanpostu bat lortuko du eta Karima bere ikasletako baten adiskide egingo da. Rachidak ez daki, ordea, neskaren aita terrorista islamikoa denik.