Mina jadanik ez doa umeekin hondartzan jolastera. Aitak etxe huts batean giltzapetu baitu. Mina haurdun dago eta bere amorantea hilik. Berak hil du eta gatz pila baten azpian lurperatu du. Gauez, arrangura lazgarriak entzuten dira etxean. Sekretu eramangaitzak gordetzen ditu. Baina Minak ez du etsiko. Mundura ekarriko du bere semea, tradiziozko legeari eta bere aitaren maitasun posesiboari desafio eginez. Egia herriko auzotarrei aurrez aurre oihukatzeko adorea aurkituko du.