Kamel Raoui inspektorea Tangerren eraildako Hakim Tahiri droga-trafikatzailearen hilketa ikertzen ari da. Susmagarri nagusia Touria da, haren enplegatu eta amorantea, Pipo bere anaia txikiarekin hilketaren tokian bizi dena. Touria atxilotuta dagoen bitartean, Pipo Kamelen etxean geratuko da eta euren arteko harremana hozituz joango da. Touria kartzelatik behin-behineko askatasunean ateratzean, beraiekin elkartuko da eta hartara Kamelek oso gaixorik dagoen bere anaiarekiko neskaren maitasuna ulertuko du, baita harengatik egin duen guztia ere. Touriaren laguntzari esker, Kamelek aurrera egingo du bere ikerketan eta trafikatzaile-sare garrantzitsu bat desegingo du. Kamel eta Touria elkartu dituen egoeratik haratago, amodiozko istorio adierazgarri eta tragikoa sortuko da bien artean.