Ramla gaztea bere gurasoek hirira daramate bertan Bab bere lehengusuarekin ezkon dadin, harekin hitzeman baitute haurtzarotik. Bab kartzelan dagoenez, etxea gobernatzen duen Rabha bere amak neska giltzaperatzea erabakitzen du ezkontza ospatzeko aukera izan arte. Bere itxialdian, Ramla eta Fraj, Rabharen beste semearen artean adiskidetasun bat sortuko da. Frajek medina edo arabiar hiri tradizionaleko ate eta pasabide guztiak ezagutzen dituenez, behin baino gehiagotan Ramla bertatik ateratzen du honek kalean arnasa hartu dezan. Bere konfinamendua errefusatu eta etxeko usain ustela eta bertako promiskuitatea gehiago jasan ezin dituenez, Ramlari betirako ihes egitea bururatuko zaio.