Jorgek, 47 urteko zinegileak, tangoaren jatorrietan sustraituriko Bar El Chino tabernari buruzko dokumentala bertan behera utzi beharko du arazo desberdinak direla medio. Galzorian dauden balioak eta idealak laburbiltzen dituen taberna enblematiko honekin eta bertako pertsonaiekin identifikatzen da zuzendaria eta hunkitu ere egiten dute aldiberean. 26 urteko Martinaren presentziak filmarekin jarraitzeko adorea emango dio. Ordea, 2001eko amaieran Argentinan bizi den kaos sozio-politikoak bultzatuta, Martinak Espainiara alde egin beharko du. Goibelduta eta baliabide ekonomikorik gabe, aurrera egitea beste irtenbiderik ez du Jorgek bere helburua eskuratuko badu.