Cristina, 15 urteko neska gaztea, Buenos Airesko ikastetxe katoliko zorrotz batetik modu zakarrean kaleratu eta epailearen aurrera eramaten dute, zeinak bere benetako izena Sofia Lombardi dela aitortzen dion, 70eko hamarkadan desagertutako arkitekto militante bikote gazte baten alaba. Epaileak bere amona biologikoa aurkeztuko dio. Nerabeak txundituta, emakume arrotz hori baztertu eta Auzitegiko Jauregitik alde egiten du. Une horretatik aurrera, bere benetako identitatea bilatzeari ekingo dio.