Buenos Airesko Estación Constitución-eko bagoietan tangoak kantatzen, Roberto Goyeneche ?Polaco? Argentinako tangolari nabarmenetako bat imitatzen, bizibidea ateratzen duen kaleko mutila da ?El Polaquito?. Geltoki berean prostituzioan diharduen neska bat, ?La Pelu?, ezagutu eta harekin maiteminduko da. Egunero-egunero irabazien kontuak eman behar dizkiote ?Rengo? (herren) Carbajali, bi gazteak esplotatu egiten dituen zapata-garbitzaile faltsua den mafiosoa eta geltokian egiten diren negozio zikin guztiak kontrolatzen dituena. ?El Polaquito?-k ?La Pelu? libratu nahiko du eta horrek gaizkileentzako arriskugarri bihurtuko du. Filmak 1994an eraildako nerabe baten egiazko istorioa du oinarri eta protagonistak benetako kaleko mutilak dira.