Axel, berrogei urtetik gorako mediku batek, bere lanbidea utzi du eta bizitza epel samarra darama bere arreba eta honen seme-alabekin. Hainbestean bizi da, besterik gabe. Alabaina, egun batean haurdun dagoen emakume gazte bat ezagutuko du. Harreman bat hasten dute, amodioaren antzeko zerbait, aldi baterako bata-besteari uztartuta edukiko dituena. Baina Axelen urratsak alderrai dabiltza, eta aurki bere amorantea izandako bat bisitatzera joango da.