Toño eta Paulina nekazari bikotea euren haurtzaro eta gaztaroan ezagututako bakandutako oihanetik kanpo bota eta hiri ezezagun, itzel eta gupidagabe bateko kaleetara bortizki bultzatu dituzte. Herrialdeko gatazka egoerak deserrira kondenatu ditu Toño eta Paulina protagonistak, alabaina, eurak beste drama garratz batek nahigabetu ditu. Beren barne eritua atsekabez, desliluraz eta desamodioaz beteta dago. Bakarrik egongo balira bezala sentitzen dira, bata bestearen oinazea onartu ezinik, eta are gutxiago elkarren bikote direla sentitzeko. Griñak ateak ireki zitzakeen, baina amodioak elkarrengandik aldentzen ditu Toño eta Paulina, eta ez die bizirik irauten lagunduko.