Alejandro, 35 urteko taxilariak bere burua zurrunbilo batean galduta ikusiko du bat-batean, banantzeak, eguraldi aldaketa bortitzak, ezusteko aberastea, Argentinara itzuli nahi duten pertsonaiak, betirako aldegin nahi duten beste batzuk, eskularru magikoak, musika zaratatsua, ustekabeko txirotzea, Ezeiza aireporturako bidaia mordoa, pelikula pornoak, harreman berri bat, etsialdi latzak, pilula eta alkoholismo-menpekotasuna eta etxe aldaketak. Baina ez dirudi gauza hauek guztiak axola diotenik; egia esan, benetan inporta zaion gauza bakarra bere Renault 12a da.