Matiasek, Peruko kostaldeko herriska bateko alkateak, emaztea galdu zuen Percy bere semea haur bat besterik ez zela. Nekazari xume batzuren alaba txiki eta ederraz, Nataliaz, arduratuko da Matias, neska komentu batean sartuz. Neskak 17 urte betetzen dituenean, gurasoek neska ezkontzan emango diote Matiasi. Nataliak erlijiorako benetako bokazioa du eta komentuan jarraitu nahiko luke, baina aita Estebanek, Matiasen laguna denak, bere betebeharra ezkontzea dela gogoraraziko dio. Nataliak baldintza bakar bat jarriko du, ordea: Matiasek ezingo duela ukitu. Lau urtez ezkonduta egon ondoren, itxuraz bizitza atsegina daramate, baina orduan Matiasek akordioa hautsiko du. Hartara, Santiago erretore gaztea etorriko da aita Esteban ordezkatzera, Natalia mistikoak Kristoren pertsonifikazioa bailitzan ikusiko duena, eta egoera horretan tragedia saihestezina izango da.