Alde batetik lukurreria, bestetik langileak, bestalde iragana eta azkenik, etorkizuna. Halaxe ikusten du Pablok bere burua aitak sortutako fabrikaren ardura hartzen duenean, 90eko hamarkadako Argentinan bere ETE-a osatzen duten partaide guztiek jasaten dituzten gatazkei aurka egiten saiatu beharko du. Giro klaustrofobiko batean, zorrak itota daudela, krisi ekonomiko batean murgiltzen dira, denak denen kontra jarriz, inork espero eta nahi ez duen zerbait. Eredu neoliberal, basati eta bidegabeko batek setiatzen ditu. Gustavo, Pabloren semea izango da agian ireki eta itxi egiten den ate hori, kanpoko argia ikustea galarazten diguna, zeharkatzeko gai izango den bakarra.