Rena Juarez New Yorkeko Washington Heights auzunean bizi den 15 urteko neska latino ederra da. Honen ama Marielak auzoko ospitalean gaueko txanda egiten duenetan, Renak kalean igarotzen du gaua Ricky bere aitaordearen jazarpena saihesteko, harik eta egoera jasanezina egingo den arte, eta orduan Renak, Wanda Love bere lagun onenari laguntza eskatuko dio, aztikeriak egiten dituen sinestun handia berau. Wandak arazoan esku hartzea erabaki du eta Rickyri begizkoa bota dio, baina Rickyren bortxakeriek gora egingo dute eta Renaren lagunek, Zane buru dutela, aitaordeari lezio bat ematea erabakiko dute. Baina gauzak okertu egingo dira eta Ricky beldurtzeko planak kale egingo du.