Akzioa lorategi batean kokatzen da, Bako jainkoaren festan. Festaren ardatza bertara azaldu den Nartziso gaztea da. Jainko nola hilkorrek hura limurtu nahi dute, alferrik ordea. Nartziso eskuraezinak lorategia zeharkatzen du itzal baten, bere grinaren arrazoia den horren atzetik. Ez dute Eko ninfak, entzuten duenaren azken silabak bakarrik errepìkatu ditzakeenak, ez Junon jainkosak, ez Febo jainkoak, ezta Adonis berak ere haren arretarik merezi. Harik eta, festaren amaieran, maite duen itzalaren isla urmael batean ikustean Nartziso haren nortasunaz jabetuko den arte: bere burua da. Bere etsipenean, Nartziso arrosa bihurtuko da. Ekok mendira ihes egingo du, han ez baitu inork ikusiko, entzun, berriz, denek entzun ahal izango dute.