Sintel telekomunikazio enpresak bere ateak itxi eta kaleratu zituen bertako langileak 2003ko apirilan oinez buruturiko ibilaldia kontatzen du dokumentalak. Espainiako sei toki desberdinetatik abiatuta, langileek eta beren familiek ehunaka kilometro oinez egin zituzten Madrilen maiatzaren 1ean, Langileen Egunean, denek bat egiteko, euren lan-egoerari konponbide bat eskatuz, erakundeek agindutako hitzarmenak bete ez zituztenez.