El efecto Iguazú filmeko protagonista lan-merkatutik kaleratu duten langile-talde oso bat da. Telekomunikazio enpresa moderno baten partaide izateaz harro dauden 1800 gizon dira, Sintel-eko langileak, Espainiako linea telefonikoak berritzeaz arduratu zen enpresa prestua. Sindikatu afiliazio kopuru ikaragarriaz, euren buruzagiak negoziaziora eta puntualki euren hitzarmenak adosteko mobilizazioetara ohituta zeuden. Eta bat-batean kalean ikusi zituzten euren buruak. Enpresako iruzur-salmentak aurrekaririk gabeko ekintza batera bultzatu zituen: euren etxeetako bizimodua Madril erdiguneko Paseo de la Castellanan eraiki zituzten kanpin-denda eta txaboletako bizikidetasun gogorragatik aldatzera. Beren erresistentziaz, Sintel-eko langileak antiglobalizazio mugimenduaren erreferente bihurtu ziren.