Halabeharraren kointzidentzia bitxi bati esker, norbaitek hilzorian dagoen agure zahar baten isilpeko informazioa jasoko du: Historia osoan hobekien gordetako sekretua da. Informazioaren hartzaileak, ospitaleko langile batek, lagun bati jakinaraziko dio. Biak abentura harrigarri eta misterioz betetako batean endredatuko dira. Euren ahaleginak alferrikakoak direla konturatzean, gogoz kontra bada ere, beste pertsonengana jo beharko dute eta horiek ere makina bat komedia izango dituzte enigma argitzeko. Iritsi berriak ere iruzurrean eroriko dira, eta beste batzuei laguntza eskatzea beste erremediorik ez dute izango, eta hauek, era berean, beharrak eta gutiziak bultzatuta, abenturarekin bat egingo dute. Den-denak neurriz gaineko egoerak biziko dituzte euren egoskorkeriaren ondorioz, eta hauek hain zentzugabeak izanik ere, arruntak irudituko zaizkie diru-goseak itsututa baitaude.