Emakume bitxi honen bizitzaren gora-beherak Kazan-en (Errusia) hasten dira, bere jaioterrian, Davos-en jarraitzen du non Paul Éluard topatzen duen, eta Paris eta New Yorketik barrena Cadaquesera heltzen da, bertan hil zen eta hantxe bakarrik datza lurperaturik Puboleko gazteluan, Salvador Dalí bere maiteak egon behar lukeen hilobi huts baten ondo-ondoan... Hori guztia filman azaleratuko da berak idatziriko testuen bitartez, Anastasia Tsvetaieva bere lagunaren eta Éluard eta Dalí bere senar-jenioen bidez, ezagutu zuten pertsona askori egindako elkarrizketa ugariez gain. Gala, Gala mistikoa, Gala sentsuala eta enigmatikoa, Gala iluna, Gala gizonak bereganatua, gizona Galak bereganatua, bost axola dio... Berak nahi zuena egiten zuen, bere ustez eginbeharrekoa. Zenbatek esan dezake gauza bera?