Nerabezaroa bizitzako aldirik zailena dela diote eta Ramonentzat behintzat halaxe izan zen. Nerabezaroa aurkikuntzak egiteko garaia dela diote, baina Ramonentzat, gehienontzat bezalaxe, nahaste-borraste hutsa izan zen: etorkizuna, ikasketak, sexua, hormona-aldaketak, belaunaldien arteko borroka... Nerabezaroa bizitzako aldirik garrantzitsuena dela diote eta Ramonentzat halaxe izan zen. 1973ko Sevillan, 13 urte eskas zituela gertatu zitzaizkionak barruan zeraman borrokalaria azaleratu zuten. Inguruan zituenak eta maite izan zutenek aldaketa erabakigarri horiei aurre egiten lagundu zioten. Nerabezaroak betirako aldatzen zaituela diote... eta Ramonen kasuan halaxe izan zen.