Bacterio Profesoriari asmakari arriskutsu bat lapurtu diote, eta tramankulua gaiztakeriak egiteko prest dagoen diktadore txiki eta ero baten eskuetan erori da. Superrak zalantzarik ez du: tramankulua berreskuratu nahi badu, Mortadelo eta Filemon agenteak bazter utzi beharko ditu. Arazoa konpontzeko TIAk detektibe harroputz bat kontratatu duela jakitean, euren kontu eta arriskura jardutea erabakiko dute, kontuak Superrak ordaindu eta gizateria osoa arriskuan jarriko duten arren. Mundua salbatu ala suntsitu egingo dute?