1936ko abuztua, Espainiako Gerra Zibilaren hasiera. Andaluziar artzai gazte batek borreroek hiltzat eman duten gizon bat jaso eta babesetxe batera eramango du. Zaurituak, tiroketaren ondorioz, egoera erdibegetalean bizi beharko du. 1980an, artzaiak atzera ere haren arrastoa aurkituko du: Granadako kaleetan eskale moduan hainbestean bizi den agurea da. Ustekabeko gertakari batek haren hildako memoria suspertuko du, eta artzai zaharra gizonaren benetako identitatea ezagutzen tematuko da. Pixkanaka, ikerketaren arabera, sinesgarri gertatzen da gizon hori Federico García Lorca izan daitekeela.