Urte asko dira Fitok ez duela Pedro bere anaia zaharra ikusten; mutil koskorra zenetik. Orain Juanarekin ezkonduta dago eta seme bat dauka, Jon. Eta kamioi bat. Eta bankuarekin zorrak. Eta gauza horiekin gozatzea galarazten dion bizio bat: Fitok daukan guztia jokatzen baitu. Egun batean, Pedro itzuliko da. Egun gutxi batzuk pasatzera. Bakarrik. Eta itxuraz laburra eta hutsala den bisitaldi honek, euren bizitzak aldaraziko ditu bihotzean arrasto ezabaezina utziz.