Abel bere amarekin bizi da Bartzelonako aldirietako herriska batean. Bere bizimodu osoa familiako negozio txikian, amaren etxean, neska-lagunaren ohean, izkinako kioskoan eta auzoko tabernetan gertatzen da. Arazo berdinak beti, aurpegi berdinak, elkarrizketa berdinak. Haatik, gizon lasai eta xalo itxuraren azpian, amildegi bat ezkutatzen da. Azalpenik ez duen leizea, baina ezinbestean errepikatuko dena.