Istorioa Perroquet, etxeko txori gogaikarri baten ikuspegitik konta zitekeen, zeinak, bere jabea, Madame Catherine atso zaharra, gehiegikerien ondorioz hiltzen ikusi duen eta baita Eric mekanikaria hura ezkutuan urperatzen ere. Mugatik oso urrun ez dagoen herriska txiki hau gurutzatzen duten trenen bitartez ere konta zitekeen, bagoietan txartel-zulatzaile ameslari eta galduak aurrera eta atzera dabiltzala, Sophie kasu, egunero bere bidaiari kopuru jakin baten begiratzaile dena, tartean Gérard ziratsa ere bai. Baina Yann tabernariak ateratzen dituen ardo-botilen bidez ere konta zitekeen, bere lagunekin batera, Eric eta Jean-Claude jendarmearekin gustura edaten dituena. Edo Madame Catherinek xoxak gordetzen dituen galleta-kaxaren ibilbide bihurria aukeratu genezake, ezustean galtza batzuetako patrikan desorduzko garbigailu baten barruan bukatuko duena...