Berrogei urte dituen Daniel familia aberatseko homosexual bat da eta oso bizimodu erosoa darama. Aisialdian, ohiko lagunekin Madrilgo gay zonaldean ibiltzen da, batzuetan mutil galanten ehizan, azken boladan denak atzerritarrak eta bereziki eslaviarrak direla. Kyril ezagutzen du, 23 urteko bulgariar xarmagarri bat, eta honekin itsu-itsu maiteminduko da. Derrigorrezko barne-bidaia baterako lagun ezin hobea da, bere benetako beharren topatzea, alter ego deserrotu eta abenturazalea, zeinak bere gizarte-estatus ziurra eta burgestua galtzeko zorian jarriko duen. Danielek gero eta arrisku handiagoei aurre egin beharko die: bere amorantearen jarduera susmagarriak dirutza garrantzitsu batez abalatu ditu, lapurtutako auto baten paperak konpondu dizkio eta hura kartzelatik ateratzeko bere bizitza jokoan jarriko du, mafia bulgariarrei merkantzia erradioaktibo arriskugarri bat eskura emanez.