Polígono Sur filmako protagonista Las Tres Mil Viviendas izeneko Sevillako auzoa da. Bertan berrogei mila pertsonatik gora bizi dira, gehienak ijitoak, 60ko hamarkadako amaieran lursailen espekulazioa hasi zenean erdialdeko auzoetatik kanporatu zituztenak (bereziki Trianatik). Haren ondorioa hiriko auzorik problematikoena izango da, non deserrotzeak, marjinazioak, drogak eta Sevillako delinkuentziarik handienak bat egiten duten. Baina badu arras ezberdina den beste errekor bat ere: hiriko metro karratuko artista kopuru handiena, hain zuzen, artista flamenkoen kontzentrazio handiena, flamenko tradizionalekoak nola berrikoak. Hemendik atera diren musikari bikainen artean, Raimundo eta Rafael Amador (Pata Negra), Juana la del Revuelo, Martín Revuelo eta abar azpimarratu daitezke, zeintzuk, bere artea erakusteaz gain, Las Tres Mil auzoko eguneroko bizitzaz hitz egingo diguten.