Modako jatetxe bateko bi mahaietan bi bikote daude eserita. Lagun-talde batekin afaltzen ari diren arren, Elena eta Chus eztadaidan ari dira. Haiengandik oso gertu, Sara eta Oscar euren bikotea salbatu nahian dabiltza. Oraindik ez dute elkar ezagutzen, baina bi bikoteek euren arazoei behin-behineko konponbidea aurkituko diete. Urte batzuk geroago, elkarrekin topo egingo dute berriro, oraingoan ospitale bateko larrialdietan. Elenak eta Chusek, nahiz eta seme bat daukaten, bakoitzak bere bideari heldu dio. Sarak eta Oscarrek, berriz, zoritxar larri bat jasan dute eta aspaldi ez dute elkar ulertzen. Gau horretatik aurrera, beren bizitzak betirako aldatuko dira. Tiempo de tormenta amodioa eta desenkontruei buruzko drama garaikide bat da; menpekotasun latzenari buruzkoa: maitasun-harremanak.