Alfredo Lopez, etxez etxe entziklopediak saltzen dabilenari, eta Carmen bere emazte xarmagarriari, 70eko hamarkadaren hasieran Alfredoren nagusiak bere bizitzak betirako aldatuko dituen proposamen bat egiten die: bere bikote-bizitza islatzen duten pelikula erotikoak filmatzea, soilik Eskandinavian banatuko liratekeenak. Hartara, Alfredo zinearekiko bere zaletasunaz jabetzen da eta Carmen bere filmetako protagonista eta musa delarik, zuzendari-jardunbide oparo bati ekingo dio. Ingmar Bergmanen zinegintza inspirazio duelarik, Alfredok zuzendari ?serio? bihurtu nahiko du eta talde daniar batekin Costa del Sol-en berak bere bizitzako pelikula uste duena filmatuko du: Torremolinos 73.