Mendialdeko hotel batean asteburua elkarrekin pasatzera hiritik etorri dira Rosario amona, honen alaba Elena eta haren biloba Beatriz. Bakoitzak besteek ez dakizkiten asmoak ditu. Rosariok gaixotasun mingarri sendaezin bat duela jakin du. Elenak bere senarraren mandatu bat dauka amari esateko, ezin duela beraiekin etxean bizitzen jarraitu. Albiste hori eman beharra are desatseginagoa izango da Fernando bere maitalea hotelean agertzen denean. Beatrizek bere mutil-lagunarengandik ihes egin nahi du. Asteburua hiruen arteko liskar dramatikoa izan daiteke, ordea elkar hobeto ezagutzen ikasiko dute, bai eta askatasunaren lezio zaila ere. Elena da hirira itzuliko den bakarra, eta geltokian zain dituen senarrari eta alabaren mutil-lagunari gauza asko kontatu behar dizkiela iragarriko die.