Michael Winterbottom
Tony Wilson izugarria, telebistako aurkezle eta Manchesterko indie musika-mugimenduaren zirikatzaile altruistaren eskutik, hamabost urtetako bidaian abiatzen gara zeinean britainiar hiria ?Madchester? bihurtu zen, pop-aren mundu mailako hiriburua, Sex Pistols-en lehenengo kontzertutik Factory Records-en suntsitzeraino, Wilsonek Joy Division edo Happy Mondays bezalako legendazko taldeak ezagutarazteko sortutako zigilua berau.