Michael Winterbottom
Xangai hirian, etorkizun hurbilean kokatzen den amodiozko istorio bat. Susmagarrien pentsamenduak irakurtzeko gaitasuna duen Williamek hara bidaliko dute Sphinx aseguru-etxean gertaturiko iruzur bat ikertzera. Aseguru-poliza, pasaportea eta bisa bateratzen dituen dokumentua egiten duen Sphinx-eko enplegatua da Maria. Dokumentu hau gabe, jendeak ezin du derrigorrezko bizileku duen barrutitik kanpo ibili. William laster jabetuko da Maria dokumentu faltsuak saltzen dabilela. Jakin badaki bere betebeharra neska agintariei entregatzea dela, baina neskaz itsu maiteminduko da.