Michael Winterbottom
Nick Cameron zoriontsu da. Futbolean jokatzen du talde amateur batean, pubean garagardoa edaten du lagunekin eta Karenez maitemindu da, luxuzko jatetxe bateko zerbitzariaz. Dena primeran doa zantzu bitxi batzuk nabaritzen hasten den arte: gauzak bikoitz ikusten ditu, giharren kontrola galtzen du, gainean pixa egiten du... Karenek bere kontura ikertzen du eta sintoma hauek esklerosi anitzarenak direla ohartuko da.