Michael Winterbottom
Martin bere herriskara itzultzen da kartzelatik atera ondoren Helen, bere neska-laguna zenarekin berriz elkartzeko. Helen, bere aldetik, herriko irratian lan egiten duen Bobekin ateratzen ari da, eta Hondarekin, bidean topatzen duen soinu oro grabatzen duen mutiko mutuarekin adiskidetasun berezi bat dauka. Honda Smokey bere arrebarekin bizi da, gau-klub bateko abeslaria eta herriko hainbat gizonen noizbehinkako amorantea denarekin.